2014/10/28

Eskola Kontseiluko Hauteskundeak / Elecciones al Consejo Escolar



PARTE HARTU ESKOLA DEMOKRATIKO BATEN ALDE!!

Urriaren 16tik Abenduaren 19ra Eskola Kontseiluko Ordezkarien hautapenari ekingo diogu, eta horretarako, oso garrantzitsua da parte hartzeko interesatuta zaudetenok zuen burua aurkeztea hautagai bezala Azaroaren 7a baino lehen.

Eskola Kontseilua eskola-elkarteko kideen partaidetza organoa da eta berari dagokio eskola bizitzarako funtsezkoak diren erabakiak hartzea. Eskolaren autonomia arloan, ikastetxearen jardueraren azken erantzulea da. Bertan eskolaren estamendu guztietako ordezkaritza dago: familiak, irakasleak, eta ez irakasleak, denak eskolan hautatuak izan direnak eta udalaren ordezkari bat.

Hauteskundeen inguruko informazio gehiago hemen

----------

¡¡PARTICIPA POR UNA ESCUELA DEMOCRÁTICA!!

Del 16 de Octubre al 19 de Diciembre se va a proceder a la renovación del Consejo Escolar, y para ello, es importante que las/os interesadas/os en participar en él presentéis vuestra candidatura antes del 7 de Noviembre.

El Consejo Escolar es el órgano máximo de participación de la comunidad escolar y tiene atribuidas las decisiones fundamentales que afectan a la vida escolar, siendo el máximo representante en el ámbito de la autonomía del centro y del funcionamiento de éste. El Consejo Escolar está compuesto por una representación paritaria de todos los estamentos de la comunidad escolar: familias, profesorado y personal no docente y representante del Ayuntamiento, que han sido elegidos en la escuela a través de un proceso electoral.

Más informacion sobre las elecciones aquí


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina